
Rzadkie zaburzenia rozwojowe u dzieci
4 października, 2022
Komitet Rodzicielski
10 października, 2022Szanowni Rodzice,
We wtorek (17.10) otrzymają Państwo wyniki przesiewowej diagnozy logopedycznej. Miałam z naszymi przedszkolakami zakwalifikowanymi do pracy
z logopedą już kilka spotkań. Nakreśliłam wstępne plany pracy terapeutycznej. Wdrożyliśmy schemat pracy, a nawet mamy pierwsze sukcesy 😊
Dzieci, które są zakwalifikowane do terapii będą proszone o zeszyt, w którym chciałabym już wpisywać i wklejać ćwiczenia, które wykonujemy podczas naszych spotkań oraz zadania do powielania w domu. Zeszyty proszę zostawić w półeczkach
w szatni (nie ma znaczenia format ale raczej większe niż 16 stron).
Terapia logopedyczna opiera się na współpracy z rodzicem, bez utrwalania właściwych wzorców w domu trudności logopedyczne będą się utrzymywać.
Zapraszam do indywidualnego kontaktu. Podaję godziny mojej pracy:
PN 8:00-15:30 15:00-15:30
WT 7:30-14:00
CZW 7:30-12:00
PT 7:30-12:00
10.11 tj. czwartek (od 16:00) odbędą się konsultacje w późniejszych godzinach dla chętnych rodziców
Zajęciami są objęte cztery grupy starsze.
MALUSZKI we wtorek 18.10 będą miały przeprowadzoną diagnozę logopedyczna.
O wynikach poinformuję w przyszłym tygodniu.
Od listopada zaczynamy mój autorski program logopedyczny LogoWyzwanie.
Zachęcam do udziału! 😊
ZASADY MOJEJ PRACY
- Terapię logopedyczną opieram na współpracy z rodzicem.
Zapraszam na konsultację w godzinach mojej pracy i do kontaktu
poprzez dziennik.
- Każda grupa ma wyznaczone swoje godziny spotkań (mój czas pracy jest podzielony na terapię logopedyczna oraz pracę rewalidacyjną, czyli terapię
z dziećmi posiadającymi orzeczenie o kształceniu specjalnym.
- Priorytetem są dzieci z grup najstarszych. Jeżeli są w danym tygodniu dni z teatrzykiem czy jakimiś innymi zabawami, które nie pozwalają mi objąć wsparciem wszystkich zakwalifikowanych dzieci to pierwszeństwo mają przedszkolaki ze starszych grup.
- Zakładam, że spotkanie logopedyczne z dzieckiem trwa ok 30 min (dzieci najczęściej są w parach, z koleżanką lub kolegą z podobni trudnościami logopedycznymi). Po spotkaniu, w ramach motywacji przedszkolaki dostają (tak jak Państwo pewnie zauważyli 😉) naklejki.
Sylwia Suchy